Доц. д-р Наталия Футекова ще представи темата „Бизнес образование – не нов тренд, а необходимост“ на четвъртото издание на „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА – Успехът на фокус” – целодневно бизнес събитие, организирано от сп. Bulgaria Business Review, сп. Business Lady и Business Lady Club. Инициативата се провежда под патронажа на Валери Симеонов, Заместник министър-председател по икономическата и демографската политика.
Доц. д-р Наталия Футекова е управляващ партньор на ERP.BG – една от водещите български компании за разработка на бизнес софтуер. Участва активно в различни инициативи в подкрепа на образованието, културата и предприемачеството. Тя е организатор и председател на журито на класацията „Новатори в образованието”, както и ментор в преакселератора на Start It Smart. Наталия Футекова е основател на образователната организация ERP Academy и ръководител на първата ERP магистратура в България „Бизнес анализ и ERP решения“, създадена съвместно с Висше училище по застраховане и финанси. От 2017 година е член на Управителния съвет на Българска асоциация по информационни технологии (БАИТ).
Участие във форума и вечерната церемония ще вземат още: Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика; д.ик.н. Янка Такева, председател на СБУ; Венцислав Караджов, председател на Комисията за защита на личните данни, проф. д.т.н. инж. Николай Вълканов; Севдалина Василева, член на Управителния съвет и изпълнителен директор на Fibank; Георги Руков, директор „Бизнес развитие” в Кредисимо АД; Ростислава Павлова, изпълнителен директор на „Пуратос България”.
По време на вечерната официална церемония за четвърта поредна година ще бъдат връчени отличия на компании и институции, положили адекватни усилия за своето развитие и просперитет в различни категории, сред които: Финансов сектор, FinTech, Индустрия, Медии, Застраховане, Образование, Строителство и архитектура, Здравеопазване, Високи технологии, Работодателска марка, Корпоративен работодател и други.
Наградите се връчват за заслуги, свързани с: развитие на човешкия капитал; непрекъснато повишаване на качеството на предлагания продукт/услуга; ефективност и прозрачност; конкурентоспособност и иновации; клиентски подход; успешен бизнес модел; ноу-хау; добро пазарно позициониране; устойчиво развитие и други.
Медийни партньори на тазгодишното издание са: телевизия България он ер, радио Витоша, радио Фокус, информационна агенция Фокус, информационна агенция Кросс, интернет порталите Mail.BG, Radar.BG, b2bmedia, Manifesto.BG, Flashnews.bg.