Съдействие при избор на ERP система
ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩО?
КОМПАНИИ
БИЗНЕС ОБЛАСТИ
БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ
РАЗМЕР НА ПРЕДПРИЯТИЕТО
МСП И ГОЛЕМИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Кратко описание
При избора на подходяща ERP система за организацията, е важно да се направи задълбочен анализ на бизнес потребностите. Процесът включва както анализ на текущите операции, така и бъдещите цели за развитие. Важно е анализът да включва преглед на работните процеси, идентифициране на областите за оптимизация, както и предвиждане на бъдещи изисквания и възможности за развитие.
След като бъдат ясно определени бизнес целите и потребностите, е необходимо да се проучат различните ERP системи на пазара. Това включва сравнение на функционалностите, които всяка система предлага, както и техните възможности за скалируемост. Важно е да се установи дали системата може да расте и да се развива заедно с организацията.
Услугата включва детайлен анализ на процесите в организацията, както и подготовка на доклад и препоръки за избор на подходяща система и изпълнител на проекта по внедряване на ERP система.
Основни цели и предимства
- Идентифициране на текущите проблеми
- Повишаване на ефективността чрез оптимизация и автоматизация на процесите
- Достъп до висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит
- Превенция, свързана с предотвратяване на възможни проблеми при внедряването
- Съдействие при избор на ERP система и внедрител
Фокус групи
- Клиенти, на които им предстои внедряване на ERP система
- Клиенти, които имат за цел да оптимизират и автоматизират процесите в компаниите си чрез използване на софтуерни продукти
Какво включва?
Анализ на текущото състояние и установените недостатъци в организацията и процесите,
включително в използваните софтуерни инструменти.
Анализ на информационните потоци, включително на средствата за въвеждане, съхраняване и предаване на информацията.
Анализ на извършваните дейности по отношение на автоматизация (респ. на необходим ръчен труд), напр. чрез използване на софтуерни продукти.
Анализ на управлението на работата в дружеството, вкл. планиране и координиране, организиране, отчитане.
Идентифициране и документиране на липси и недостатъци във функционирането на дружеството в анализираните аспекти.
Създаване на доклад, включващ подробно описание на посочените по-горе точки.